Dodaj ogłoszenie
Ogłoszenie

Kurs telemarketingu online

31816
Cena: 95,00 PLN

Podziel się:

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość: zostanie ona dostarczona pod adres e-mail ogłoszeniodawcy.

Jak miał na nazwisko Stefan Batory?
Odpowiedź na powyższe pytanie:

Województwo: cały kraj
Firma: Jakub Frankiewicz
Powiat: cały kraj
Ulica: www.kurswiedzy.pl
Telefon: 792794008
Strona www: https://jakubfrankiewicz.eu
   
dodano: 2017.07.06
ważne do: 2017.12.21
wyświetleń: 1

Szczegóły oferty:

Kategoria: Obsługa klienta / Praca i Kariera
Koszt szkolenia: 95 zł brutto/ os.
Typ szkolenia: Warsztaty E-learning z elementami grywalizacji

Treść szkolenia dostosowana do prawidłowego wyświetlania na komputerach i laptopach oraz urządzeniach przenośnych (smartphon, tablet).

Opis: Celem szkolenia jest umożliwienie jego uczestnikom zapoznanie się z wymogami oraz obowiązkami stawianymi pracownikom call centre oraz osobom odpowiedzialnym za ich prawidłowe funkcjonowanie. Dzięki nastawieniu na omówienie praktycznych zagadnień oraz zastosowaniu licznych zadań warsztatowych, uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności sprzedażowe, które mogą z powodzeniem wykorzystać w pracy zawodowej.

Jak zapisać się na szkolenie?

Dodać szkolenie do „koszyka” i złożyć zamówienie. W odpowiedzi zostaje wysłane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po opłaceniu należności za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostępowe do szkolenia ( login, hasło).
e-mail: biuro@jakubfrankiewicz.eu
Dział szkoleń 792 794 008

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.
Czas trwania: Materiał zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 16 – godzinnym zajęciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostęp do szkolenia 24 h/dobę na platformie szkoleniowej http://www.jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia otrzymania dostępów do szkolenia.

Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje papierowe Świadectwo ukończenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN 18 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Na dokumencie nie ma adnotacji, że kurs odbył się on-line.

Program szkolenia:

Profesjonalna obsługa klienta
Praca głosem
Rozmowa bezpośrednia vs rozmowa telefoniczna
Wykorzystanie modelu Mehraniana
Cechy i umiejętności dobrego doradcy
Stosowanie słownictwa typowego dla rozmowy z klientem
Techniki sprzedaży przez telefon
Wprowadzenie do sprzedaży
Etapy rozmowy sprzedażowej
Przełamywanie twardego „NIE” klienta – przykładowe zwroty
Przebijanie się przez sekretarkę / recepcję
Analiza potrzeb klienta
Rodzaje pytań i ich cele
Pytania w rozmowie handlowej i ich zastosowanie
Aktywne słuchanie
Pokonywanie obiekcji
Pożegnanie klienta
Tworzenie scenariusza rozmowy telefonicznej
Typologia klientów
Techniki radzenie sobie z trudnym klientem
Techniki radzenia sobie ze stresem
Call centre – zasady funkcjonowania
Call centre – regulacje prawne
Call centre – wykorzystanie technologii w praktyce
Zasady tworzenia baz danych
Ochrona danych osobowych – najważniejsze zagadnienia

Poziom zaawansowania: podstawowy / średniozaawansowany

Warunki zaliczenia:

uzyskanie pełnej aktywności w szkoleniu zgodnie z ofertą,
zaliczenie z wynikiem pozytywnym zadań warsztatowych,
zaliczenie testu sprawdzającego (min. 80%)

Korzyści:

możliwość przystąpienia do szkolenia w każdym momencie,
szkolenie można wykonać nawet w 2 dni,
nie trzeba nigdzie dojeżdżać, całość szkolenia odbywa się na platformie szkoleniowej,
możliwość dostosowania tempa nauki do swoich potrzeb,
szkolenie zawiera praktyczną wiedzę, którą można zastosować od zaraz,
szkolenie zawiera liczne przykłady z codziennej pracy telemarketera,
szkolenie zawiera liczne ćwiczenia warsztatowe,
szkolenia zawiera elementy grywalizacji, które ułatwiają proces przyswajania wiedzy,
materiały szkoleniowe do pobrania.

Grupa docelowa:

właściciele firm z sektora MŚP,
kierownicy niskiego i średniego szczebla,
osoby odpowiadające za wdrożenie call centre w firmie,
obecni i przyszli telemarketerzy.

Zamów: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/telemarketer/
Reklama

Poleć nas innym.


Nikomu nie udostępniamy Twojego maila!